Seger, kalas och toffsar

Torsdagen spenderades med massa Guliganer
nere i Trelleborg, jag hade sjukt kul. Speciellt  hemresan.
Då jag & Magda var väldigt host trötta(?). . . Vi underhöll
i allafall alla men sång i fyra timmar. Fan vad bra vi är.
Sedan blev det Swing med Jocke även kallad Porris & Markus.

Igår fick jag trevligt besök av underbara Lova & Fanny
som hade Kalas för mig, iii. Vi åt glass och flummade som fan.
Sedan åkte jag till stallet och där fick jag en vinflaska samt toffsar av mina ridkompisar, wooohooo=).
Det är nämligen så att jag aldrig har med mig toffs när jag ska rida men nu jäklar har jag en hel bunt i skåpet. .

image118
Fanny & Lova <3
image119
Schlagerfittor
image120
Jag & Magda super som . . . .?
image121
Klockan är 11.46. . . bättre att börja för tidigt än försent ;)
image122
Sonja & Sara
image123
2-1 SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGER :)

Kommentarer
Postat av: ellan

du verkar ha haft en fin ledighet <3 det glädjer mig.

2007-05-19 @ 18:05:27
URL: http://selindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0