SystrarIHimlen.

"Det är många år sedan nu. Som jag träffade henne första gången.
Jag minns inte första gången vi pratade. Men jag minns första gången jag såg henne.
Inne hos Tessie. Jag minns det väl.
Under åren vi känt varandra har vi gått igenom mycket. Otroligt mycket.
Jag hamnade i en väldigt djup deprission. Tänkte ta livet av mig. Och jag lovar er att ingen av er kan föreställa er hur nära det var. Hon räddade mitt liv. Jag vet att det är tack vare henne jag lever idag.
Hon har gjort så mycket för mig. Hon har alltid funnits där utan att kräva någonting.
Hon har alltid funnits där och varit min skyddande ängel. Alltid.
Systrar kommer vi alltid vara. Genom livet, mörker, ljus och död. Ingenting kan någonsin förstöra banden som binder oss samman.

Idag är det 18 år sedan min änglasyster sattes till sitt liv på jorden.
Grattis på födelsedagen, Mela. Inte ens döden kan skilja oss åt. Vi är allt".


Tack vackraste Självsyster.

Kommentarer
Postat av: Rajja

Jag har inga ord för din skönhet. Saknaden finns det inte heller ord för. Men jag älskar dig. Verkligen.

2007-05-15 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0