- En jobbig dag

Det händer alldelles för mycket nu.
Helgen har på många sätt varit kaotiskt,
bråk, bråk och ännu mer bråk. Helvetet har brytit ut på internatet.

I morgon flyttar min fina vän Jenny hem till Sverige igen,
det känns så otroligt overkligt. Det kommer bli tomt utan henne.
Helt plötsligt känns korridor två så grå och tråkig.
 
Under eftermiddagen har jag hjälpt henne att packa,
sedan var vi (jag, jenny, Alex, Nadja, Jessica och Erika) på Java
och hade avskedsmiddag eller något i den stilen.

I morgon åker hon, våran egen dancing queen.
Det kommer inte bli lätt på flygplatsen.
Det kommer det sannerlingen inte bli.

Suck.

Kommentarer
Postat av: elly

jag tänker på dig varje dag.

2007-11-28 @ 08:57:58
URL: http://thecapture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0