7 weeks left.

Nu är hemresan bokad och klar.
Den 20 december 23.15 lyfter planet mot Sverige,
eller rättare sagt till Amsterdam.
Och den 9 januari bär det av hem till Kenya igen.

Under mina veckor i Sverige ska jag:
Leka massa med alla mina underbara vänner
Umgås med min familj och släkt
Vara i stallet och rida massa på min knasiga Nietzo<3
Besöka Trollhättan och fira Hjärtats födelsedag
26 December åker jag & Moisander till Göteborg på vår årliga shoppingtur
Äta kebabrulle + godis från Videomix
Lyssna på massa ny och bra musik från bland annat Kent & Winnebäck
Äta mormors klyftpotatis
Besöka Borås Arena och se Elfsborg träna
Promenera i skogen
Besöka min klass
Träffa mina nya syskon (Aminas mammas tvillingar:D) så nu har jag snart 3 syskon wihuu!



Men nu ska jag & Miahabu iväg på arobic!

Kommentarer
Postat av: Flora

Hej, vill bara säga att din blogg är jätte rolig att läsa och jag läser även flera andra tjejer bloggar som går på svenska skolan i nairobi, men jag undrar om du skulle typ kunna länka till alla (som du vet) som bloggar från skolan där, det är ju så kul att läsa om era liv i kenya..

2007-11-02 @ 20:45:02
Postat av: Sanja

Amsterdam!

2007-11-02 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0