Jag har en vän. . .

Jag har en vän, en vän som ligger väldigt nära hjärtat.
Eller rättare sagt hon är mitt hjärta. Hon heter Ella.
Idag gjorde hon mig obeskrivligt glad:
http://thecapture.blogg.se/1195825365_afrikas_drottning.html?6CC7E1CF-CDC8-F4D7-1A7484248B2F5DFE

Alla borde ha en vän som Ella.
Då hade alla kunnat skratta sig lyckliga.
Fast då hade hon inte varit lika unik.
Nu har inte alla en vän som Ella,
men jag har det.
Och hon gör mitt liv färgglatt.
Hon ger mig så mycket mer att leva för.

Jag saknar henne så obeskrivligt mycket
och jag är så otroligt ledsen över att inte kunna närvara på hennes födelsedag.
Men i sommar. Då är det jag & Ella mot världen.

Jag älskar dig, Ella!

Kommentarer
Postat av: elly

du har klarat det..
Att flytta berg, det är ganska svårt, trots att man kan slita enormt hårt. men du har fan lyckats med något stort, att nå ditt mål. jag tycker att du ska unna dig något stort efter din prestation!

2007-11-23 @ 21:05:04
URL: http://thecapture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0