Jag & Nadja, en skrattande kombination

Precis som många andra kvällar höll jag igår kväll till inne hos Nadja,
dock tror jag aldrig vi har skrattat så mycket som igår.
Tårarna sprutade, jag har till och med träningsvärk i magen idag efter allt skrattande.
Vi roade oss med att lägga upp flodhäst bilder på Facebook och skriva att det var vi som badade.
Givetvis slutade det inte där, Jessica fick vara ett vårtsvin och Alexandra en struts.
Av bara farten råkade vi visst tagga Gabriel som en elefant.
Torr humor. Alexandra och Jessica var inte speciellt roade när de upptäckte det.
Jag & Nadja tyckte däremot att vi var skitroliga.

image264
Jag & Nadja badar

image265
Gabriel på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0