Nu är det klippt, Bäckäng

Klockan sju i morses fick jag ett sms av min moster
"Utbildningsnämnden i Borås vill ha
ett slutgiltligt svar på om du ska stanna i Kenya".
Plötsligt fick jag en klump i magen, jag har nämligen försökt att inte tänka på det.

Att flytta tillbaks till Sverige om fem veckor och återgå till mitt vanliga liv,
finns inte ens på världskartan.  Jag är inte redo att lämna Kenya & allt jag har här.
Jag kan inte tacka nej till denna chansen, den kommer aldrig igen.

Det är november månad &
jag kan inte sluta le.




Kommentarer
Postat av: Sara

Bra Mikka!!!:D Vi finns alltid kvar!

2007-11-13 @ 16:21:12
Postat av: Paulina

underbart att du fattat ett gött beslut nu i alla fall! alal är kvar här nu du kommer tillbaka ändå! ha de gött

2007-11-13 @ 17:43:10
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0