På andra sidan jorklotet, lyckas jag göra folk besvikna

Igår skulle jag ha hämtat ut min flygbiljett till mitt jullov i Sverige.
Jag gick inte dit.

Ni behöver inte längre fråga vilken tid jag landar,
för jag kommer inte vara i Sverige den 21 december.
Jag kommer inte vara där på hela jullovet.
Det blir helt enkelt ingen resa till Sverige.
Jag stannar här.

Anledningen är pengar,
om jag hade hållt lite bättre i mina egna under året hade jag
själv kunnat betala min hemresa. Men nu kan jag inte det
& jag tänker inte ta mina föräldrars pengar.
Det hade varit en annan sak om mina föräldrar tjänade 60-100 000 kronor i månaden
som de flestas föräldrar här gör. Men mina gör inte det.

Älskade vänner, först gjorde jag er besvikna över att stanna ytterligare ett halv år,
nu sviker jag er igen. Jag vet att många är besvikna, men det finns inget jag kan göra.
Det är för mycket pengar.
Vänskap överlever allt, right?

Förlåt

Kommentarer
Postat av: Rajja

Det gör ont i hela kroppen att läsa det du skriver.
Jag satt och pratade med mamma om dig igår och berättade att du "snart kommer hem". Satt och pratade om hur mycket jag längtar.
Jag saknar dig så fruktansvärt. Långt mer än vad jag skulle kunna beskriva med ord.
Men din lycka före allt!

2007-11-23 @ 07:47:24
URL: http://chouwa.blogg.se/
Postat av: Lova

mikkkkkkkkkkalea!!!! neeeeej, nu gråter jag... fan!

2007-11-30 @ 22:24:11
Postat av: lova

nejnej.. säg att de inte är sant?

2007-11-30 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0