Pavement

image273image274image275image276
Lite kort om lördagskvällen. Jag & Nadja skulle ha filmkväll,
riktigt så blev det inte. Vi drog till Pavement på villkoret att:
"Mikkaela, om du ens närmar dig dansgolvet, dödar jag dig".
Visst visst. Efter tio minuter flyger Nadja upp på dansgolvet och en stund senare
är hon uppe och dansar på scenen. Jag var inte sämre. Jag var genomsvettig
när det var dags att åka hem. Men jag hade en jävligt bra kväll
och jag tror aldrig att jag har släppt loss så på dansgolvet!
Herrejösses.

Det är något med mig och alkohol i Kenya. Hemma brukar jag som ni vet, hälla i mig det mesta.
Men här har jag inget behov av det. Jag var nästintill nykter igår, precis som många andra kvällar.
Och ändå hade jag jävligt kul.

Vaknade klockan tio i morses, något som aldrig händer om jag är bakis.
Det är så härligt att kunna ta vara på varje dag istället för att slösa bort en hel dag på
att må illa och ha ångest.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest legat ute och solat, tagit ett dopp i poolen.
Var och lunchade tillsammans med Nadja och Alex och för en stund sedan var jag
och fikade med Jenny och Jessica. En bra söndag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0