22 timmar kvar

Woho! Nu är det bara några få timmar kvar tills vi sticker iväg.
Idag har jag spenderat min eftermiddag på sjukhuset hos Jessica tillsammans med Alexandra och Nadja.
Vi fick väldigt bra nyheter med oss hem, Jessica blir utskriven i morgon vilket
innebär att hon åker med till Mombasa. Bättre blir det inte!

Väskan är inte packad, vi har fortfarande inga Malariatabletter och allt är allmänt kaos.
 Men snart bär det av. Men innen dess väntar lektioner och volentärarbete. Sedan blir det en veckas semester.
Givetvis kommer jag inte ha med mig datorn. Så familj, vänner & läsare, vi hörs om en vecka!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Shit va länge sen det va vi sågs nu, vi saknar dig här hemma i sketna Borås..^^puss

2007-10-12 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0