En mysig kväll

God morgon!

Igår spenderade jag som sagt min kväll hemma hos Per & Desirée (rektorn och min psykologi lärare). Jösses vilket mysigt hus. Innan det var dags för mat så satt vi runt elden utanför, vilket var ur mysigt som helst! Mitt i allt det mysiga ser vi att det blir helt mörkt i hela huset. Givetvis strömavbrott. Det händer flera gånger om dagen här i Kenya. Men till skillnad från Per & Desirée, har skolan generator.


Vi åt Tacos och till efterrätt blev det glass med chokladsås. Mums! Timmarna gick och fortfarande ingen ström. Därför blev det tyvärr ingen karaoke. Men vi roade oss med att sjunga själva, vilket gick alldeles utmärkt!


Precis när vi satte oss i bilen hem, så tänts givetvis huset igen. Vi beslutade ändå att ta karaoken någon annan kväll, dels hade vi väl plus att vissa hade åka till Casablanca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0