Ett liv utan kamera

Som ni har märkt har det intekommit upp några fler bilder.
Det beror på att det trådlösa nätverket inte fungerar.
Efter helgen bravader kan jag lova att ni inte lär se fler nya bilder. . .

I lördags var det givetvis fest. Jag har kommit fram till att lugna helger är överskattat.
Det var riktigt kul på Pavement! Jag tänkte vara snäll och ta ett kort på mig tillsamman med hon som vaktade toaletterna. Jag vet hur klantig jag kan vara, därför håller jag alltid kameran i snöret.
"Äsh, jag har ju aldrig tappat den, nu ska jag ju bara ta en bild", tänkte jag.
Givetvis tappade jag den i marken & är numera kameralös.

Men jag hade i allafall en riktigt rolig kväll.

(Kanske borde jag tillägga att jag väl väl medveten om att detta skulle inträffa,
så när jag & Moisander var och köpte kameran. Köpte jag till en extra försäkring.
Ibland är jag bra smart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0