Kisumu + Masai Mara + Bengt Andersson!

Efter nästan två veckor här hemma är det dags för nya äventyr igen.dag morgon bär det av till Kisumu, där vi ska få se hur kenyanerna på landsbyggden lever. Det ska bli rväldigt intressant, jag har valt att framför allt undersöka arbetsmarknanden. Se vad det finns för olika jobb om man är eller inte är utbildad.

Några har valt att leva som fiskare, de ska med andra ord ut och fiska och sedan försöka få sålt sin egen fångst.
Man kunde även välja utbildning, då får man åka runt till olika skolor med mera. Men som sagt, jag ska hålla mig till arbetsmarknaden.

Hemfärd blir det inte förens på fredag. efter det är vi hemma tills fredagen där på då det bär av till Masai Mara, där vi ska på safarihelg. Äntligen ska vi få se elefanter! Vi har hitills sett varenda jävla djur utom elefanter. 

Nu över till något helt annat. Jag är så otrolig glad över att IFK Göteborgs målvakt Bengt Andersson
ska sluta. Äntligen säger jag bara, som jag har väntat!
Nu ska jag fira med tårta!

Kan även berätta att jag efter tre dagar fortfarande har en jävla träningsvärk. Det är därför jag inte har uppdaterat bloggen på några dagar. Jag försöker helt enkelt undvika att gå i trappor. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0