Mombasa, here we come!

Nu är det bara två ynka dagar kvar tills vi sticker iväg till Mombasa på semester. Vi transporterar oss med tåg, vilket kommer att ta minst tolv timmar. Men eftersom ingen bryr sig om tid här, så räknar jag att resan kommer åtminstone ta femton timmar. Då undrar ni hur jävla långt bort vi ska resa egentligen. Tro det eller ej, men det handlar om knappt 45 mil. Med andra ord går tåget inte speciellt snabbt.


Vi har som jag tidigare nämnt fått egna hus, det finns även tillgång till egen kock. Jag och brudarna ska nog göra vår egen mat istället. Okej, de ska nog göra vår mat. Jag är inte så bra i köket och mat förknippas med mitt sommarjobb. Jag vägrar helt enkelt!


Det kommer att bli en grym vecka. Nu får vi bara hoppas att regnperioden håller sig borta. Jessica måste se till att komma hem från sjukhuset också. Mombasa kan man inte missa. Det är ju en av årets absoluta höjdpunkter!


Nu är det dags för brunch. Vilket innebär: pannkakor, ägg, Omelett, färskt bröd, juice, gröt och bacon. YUUMIEEE!  
Sedan blir det glasbruk för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Mikka tur att du inte står för maten, det ska väl inte behövas att folk hamnar på sjukan? ;) Ne men skämt och sido, saknar dig massa bruden. Hoppas du får en bra semester !

2007-10-10 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0