Sova gör töntar, inte vi

Igår var det en lång natt. Det började med att jag gick ut och sprang 22.30-23.30,
jag kunde helt enkelt inte sova samt att jag var jävligt sur & besviken. Sedan kunde jag givetvis inte sova så jag satt och terroriserade min granne Nadja som satt och visade bilder från Urix. Vi kom på att människor kan fan se snygga ut om man vinklar dataskärmen på ett visst sätt. De ni!

Vår andra granne Jessica är mega sjuk. Givetvis höll vi henne sällskap till runt 02:00 i natt. Vår internatföreståndare PO var också med, jag diggar den gubben! Vi skippade att åka till sjukhuset i natt vilket nu har resulterat i att Jessica är inlagd med dropp. Tänker på dig vännen! Hoppas hon får komma hem snart. Igår bodde vi fem stycken i vår korridor, nu är det bara jag & Nadja kvar. Alla flyr på ett eller annat sätt mohaha.

Nu har jag precis varit på Impala och tränat som en jävla gris. Det är bara två små veckor kvar till Nairobi Marathon. Gulp. Men jag tror forfarande givetvis jag kommer vinna över alla kenyaner. Så jävla snabba kan de ju inte vara.

I morgon är vi lediga, då ska jag och många andra i väg till ett glasbruk. Resten av dagen kommer gå åt till att plugga Kiswahili, jag har nämligen prov på torsdag och jag fattar i princip ingenting. Eftersom vi är lediga i morogn så ska hela internatet hem till rektorn idag på Tacokväll! Känns knasigt att åka hem till rektorn, det händer ju inte direkt i Sverige. . .

Under min tid här har jag utlöst ett hat mot Sverige. Det förvånar mig.
jag har ju inte haft några större problem med att bo där under arton år,
fast då visste jag ju inte bättre.
Just nu får Sverige mig att vilja kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0