Ett glas var en kanna.

Igår hade jag, Anna, Sara och Linnea en
väldigt mysig utekväll. Vi var som sagt ute och åt på en Italiensk resturang.
Den var hur fin som helst och personalen var toppen!
Själv råkade jag göra ett litet misstag, jag trodde att jag hade beställt ett glas vin.
Då visade det sig att jag hade beställt en hel kanna.
Så kan det gå. Inte mig emot.

Idag har jag inte varit på något vidare humör. .
Antar det beror på att jag inte sovit speciellt mycket i helgen.
Åkte i allafall med till Yaja och shoppade lite. Hittade
ett par askalas snygga röda pumps som givetvis fick följa med hem.
Köpte även lite kläder, afrikanska kläder. Det är inte det minsta snyggt.
Men vad fan , om man nu bor i Afrika så får man anpassa sig.

I kväll blir det att åka till Java för att fika och snacka lite skit
vilket alltid är trevligt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0