Live from Kenya

Idag har jag varit ledig. Herrejösses, jag har haft fem lektioner sedan jag kom hit.
I morgon börjar jag inte förens 15:00 och slutar en timma senare. Helt okej för min del.
Nu har jag lyckats med att bli riktigt jävla förkyld, vilket inte är det minsta roligt. . .
Så nu har jag fått bosätta mig på Nadjas rum vilket hon nog är lite lagom glad över,
Internet fungerar nämligen inte i mitt rum. . .

Idag har jag, Jenny, Jessica, Nadja, Linn, Erika och Alexandra
varit ute på äventyr, nämligen på Jaja som är ett stort köpcenter.
Tyvärr är man inte på något vidare roligt humör när man är sjuk så jag hoppas innerligt att
jag blir frisk snart. Jag kan ju ffs inte missa min ridning på Onsdag eller dansen på torsdag.
På fredag så ska hela internatet iväg och campa. Det ska minsan bi en uplevelse som heter duga.
Vi alla ska bo i tält. Vilket jag har väldigt svårt för (eller vad säger du Mini?). Men jag ska försöka uppföra mig
som en mogen människa. . . För första gången. Bättre sent än aldrig, right?

Nu när jag är sjuk har jag passat på att ladda upp lite bilder:
http://hjartslag.bilddagboken.se/
Det kommer betydligt bättre bilder. . kanske redan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0