Malewa, här kommer vi

Just nu befinner jag mig i Annas rum,
vi och några andra skulle se Sex and The City, men det gick inget vidare.

I morses väckte jag av att Nadja och Gustav stod och bankade på min dörr
"Mikkaela, vi ska till Nakomatt nu". Så det var bara att flyga upp ur sängen. . .
 
Idag var det dags för andra danslektionen, givetvis var det hur kul som helst. . .
Så jag och några här ska nog börja dansa några fler dagar i veckan.
Fan vad jag kommer kicka allas ass när jag kommer hem!

I morgon är det då dags för teambuilding helgen. Jag trodde gvetvis vi skulle ut i skogen,
men icke sa nicke vi ska bo på en Nationalpark i Malewa. Gulp. Jag vill inte sova mitt ute bland alla djuren.
Det är en sak att åka runt i buss som vi gjorde förra veckan,
men nu ska vi bo mitt i parken.
Kanske var det lika bra att jag inte visste om det tidigare,
för då hade jag inte varit kontaktbar just nu.

Nej, nu ska jag gå och packa. . . (bättre sent än aldrig).
Håll nu tummarna för att djuren håller sig långt borta
så hörs vi förhoppningsvis på måndag.

Kommentarer
Postat av: Paulina

låter ju väldigt spännande!! tack för dina uppmuntrande komentarer som jag får hela tiden. du är go du! hoppas du får det fortsatt gött.

2007-09-08 @ 18:54:13
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Julia

Projektarbetet! ^^ 10-veckorsperiod har det alltid varit! Förresten, det här med kläderna... finns ju lite smått & gott i de flesta affärer så det var inget lätt uppdrag du gav mig! ^^ Hoppas du har det bra därnere, har inte hört av dig på ett tag. pussar!

2007-09-10 @ 19:29:13
URL: http://starlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0