Min träningskarriär var inte mycket att hurra för

Idag gjorde jag ett nytt försök med att styrketräna.
Mitt första försök gjordes i torsdag. Gymmet är fantastiskt,
jag har mer eller mindre en personlig tränare (ja, han är snygg som fan) som hjälper mig.
Men mitt förra besök slutade med en natt av tårar. Min tränare
överskattade verkligen min förmåga vilket resulterade i att jag
trodde min muskel hade gått av i ena överarmen.  Inte det minsta roligt.
Samma morgon tappade jag min mobil under sängen, det är sannerligen inte lätt att bara ha en hand.
Nu tycker ni kanske att en arm hit eller dit inte är hela världen. Men nu var det så att jag hade ont i hela kroppen och när vi hoppade runt med bussen på grusvägarna så sprutade tårarna. Jag tror aldrig jag haft så ont.
Men som sagt,  idag vågade jag mig dit igen.
Rapport kommer i morgon!

Så vad har jag gjort mer idag? Njutit av solen, haft lite lektioner
och ätit middag på Java tillsammans med Alexandra, jessica och Jenny.
Nu ska jag. Hör och häpna, plugga!

Kommentarer
Postat av: Julia

Man ska inte träna helt enkelt. ;)

2007-09-27 @ 18:16:16
URL: http://starlas.blogg.se
Postat av: Sanja

Grattis på namnsdagen! :)

2007-09-29 @ 10:00:42
Postat av: LOVA

Saknar dig!

2007-09-29 @ 15:56:35
Postat av: Julia

Grattis på namnsdaaan :D

2007-09-29 @ 17:47:42
URL: http://starlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0