Bojkotta Svt Europa!

Idag har jag och några andra (Jess, Anna, Lisa & Gabbi) varit på teater, början var väldigt seg men sedan jävlar tog den fart och blev faktiskt riktigt bra! Under kvällen har jag & Jess varit och fikat på Java (vad annars?) tillsammans med Axel, Gabriel och Isabelle, vilket var himla trevligt! Vi tryckte i oss hamburgare med pommes frites, tur att min tärnare inte kan svenska då hade jag väl blivit slaktad under nästa tärningspass.

När vi kom hem bänkade jag mig i soffan och laddade för att få njuta av hästhoppning från Gbg horse show, där satt jag i över två timmar och väntade, tror ni jag fick se några pållar som hoppade över höga hinder? NEJ! Från och med nu tänker jag bojkotta Svt Europa, tro förresten inte jag nöjer mig med det, jag tänker minsann skicka ett mail och klaga. Om man skriver i sin jävla tablå att man ska sända något så är det ju jävligt bra att man gör det också. Jag tänker kräva skadestånd för att de inkompetenta personerna på svt har förstört min lördagskväll. Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0