Borås stolthet fyller snart år!

Nu ska jag vara lite ego och börja tjata om min egna födelsedag såhär på Alex stora dag. Om två veckor, rättare sagt den 14:e maj vet jag någon annan som fyller år. . Gissa vem? Ja, givetvis jag.


Därför tycker jag att ni ska överraska mig på min 19årsdag då jag kommer ligga och gråta under täcket hela dagen och beklaga mig över min höga ålder, med ett vykort/brev eller något i den stilen. Det skulle göra mig väldigt glad och inte kan ni motstå det? Nej, tänkte väl det!


Så hitta nu på något roligt, gå till posten och köp en Afrikafrimärke (inte ett inom Sverige som min pappa gjorde för ett tag sedan) för 11 kronor. Det är svårt att skicka något utan adress, men så ni inte kan skylla ifrån er på det så kommer den här:


Mikkaela

Swedish school Association

P.O. Box 21 324

00505 Nairobi

Kenya


Nu finns det ingen anledning att inte skicka mig något på min stora dag, sådeså! Då posten i Kenya är lite oregelbunden (försök inte med den, allt kommer fram förr eller senare),tycker jag att ni ska ta tag i detta så fort som möjligt.

Tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0