Det är bevisat, Alex är vår mamma

Nu kan vi äntligen en gång för alla konstatera att Alex verkligen
är en mamma för oss andra, speciellt mig och Nadja.
Nyss gjorde Alex ett vuxentest och resultatet sa att hon borde vara
runt 29 år gammal. . . MOHAHAHA!

Snart anländer väl 30 års krisen.


Uppdaterat:
Jag var tvungen att göra samma test, måste ju checka vilken nivå
jag ligger på, det blev faktiskt högre än väntat - hela 17,3 år!.


När vi ändå är i farten passade vi på att göra fjortistestet. . .
Kära läsare, jag är hela 51,5% fjortis. Det är fan inte illa.
Alex blev inte riktigt nöjd med sitt svar, så just nu sitter hon
och gör om det genom att ge samma svar på frågorna som hon hade gjort om hon var fjorton. . .
Det är inte lätt med åldersnoja,
men det är väl så när man blir 30 om två veckor. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0