Det händer grejer bland kommetarerna



 
 
 
 
Papa om Ge mig ett jobb, någon ?

Hej! Se till att beställ pizza till dig och Jess sent ikväll också.
Nytt vad på gång och jag är rätt säker på att jag vinner igen. (Fast hon är ju lika envis som jag så jag kanske loosar den lättvunna femhundringen från igår.):-)

Jess om Ge mig ett jobb, någon ?

Vänta nu pappa!! Jag måste bara klargöra en sak... Vi bettade INTE om några pengar :-P Det var Du som sa att du kunde sätta en femhundring på att jag inte skulle gå och lägga mig innan 22:30.. Annars kommer jag ju att bli ruinerad på detta haha!


Papa om Ge mig ett jobb, någon ?

Hm. Ja just det. Du satte aldrig emot. Rackarns!
Men om du gjorde det skulle det vara hur lätt som helst att dra in en massa deg. Tror inte utsikterna är de bästa för att du fixar det idag heller. ;-)
---
Detta hade kunnat vara en typisk konversation mellan mig & min far,
dock slår han aldrig vad med mig, för han vet att jag alltid vinner . .
Saknar dig pappsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0