Ge mig ett jobb, någon ?

Under hela gårdagskvällen (okej, det blev ett pizzaavbrott) ägnade jag mig åt att söka jobb. Varför bara söka i Sverige när man kan söka i hela världen? Det är ungefär så jag resonerar, så igår sökte jag lite jobb även i London och ett hästskötarjobb i Tyskland, men mina planer är egentligen att stanna i Sverige, men om något toppenerbjudande ramlar in, går det inte att tacka nej.


Igår fick jag faktiskt se hela tre timmar från Göteborg horse show, det tackar jag för Svt Europa! Direkt efter ärevarvet sprang jag upp till datorn och kontaktade ridhuschefen. Kanske blir det som planerat att jag börjar som hippolog till hösten. . Vem vet?


Sist men inte minst måste jag skriva något helt annat.

Igår pratade jag med min vän Zandra, ni vet hon som man aldrig vet om

hon har pojkvän eller inte?

Jag: Tja bruden, hur är det?

Zandra: Mikkaela, ska vi flytta ihop?

Kanske är det dags för mig att ta steget och bli sambo?


Kommentarer
Postat av: Papa

Hej! Se till att beställ pizza till dig och Jess sent ikväll också.
Nytt vad på gång och jag är rätt säker på att jag vinner igen. (Fast hon är ju lika envis som jag så jag kanske loosar den lättvunna femhundringen från igår.):-)

2008-04-28 @ 12:08:37
Postat av: Jess

Vänta nu pappa!! Jag måste bara klargöra en sak... Vi bettade INTE om några pengar :-P Det var Du som sa att du kunde sätta en femhundring på att jag inte skulle gå och lägga mig innan 22:30.. Annars kommer jag ju att bli ruinerad på detta haha!

2008-04-28 @ 14:57:44
URL: http://www.jessjess.se
Postat av: Papa

Hm. Ja just det. Du satte aldrig emot. Rackarns!
Men om du gjorde det skulle det vara hur lätt som helst att dra in en massa deg. Tror inte utsikterna är de bästa för att du fixar det idag heller. ;-)

2008-04-28 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0