Min helg i korthet

Fredags: Kinamat med Alex, satt och pratade på balkongen
resten av kvällen spenderades i Nadis rum med datorn.

Lördag: Ett besök på gymmet, sprang runt och letade efter ett par skor i hela Nairobi utan resultat, laddade pp inför utgången med att se American Pie 6 för andra gången. . Jag anser att regissören borde få Nobelpriset och att Stifler borde gifta sig med mig! Utgången var inte mycket att hänga i julgranen, det enda positiva var att jag nu har gått in mina höga leopardskor.

Söndag: Upp & hoppa, dags för Massaimarknad! Sedan bar det av på fotoutställningen "Kenya burning" där de visade bilder från valet, den var mycket givande, bilder säger så mycket mer än ord, dock var det ett under att jag inte spydde, bilderna gav mig kräkattacker och magont. Allt det våld och dödande för ett litet val, det är så svårt att förstå. När jag satt i bussen hem insåg jag verkligen vilka totalt olika världar Sverige och Kenya är,
vad har länderna egentligen gemensamt ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0