Nadi och Alex på ingång

Om en halvtimme kommer Nadi och Alex hem,
jag håller just nu på att och städar Nadis rum  som en galning.
Jag har mer eller minndre bott i hennes rum sedan hon åkte och
det är inte riktigt lika välstädat som när hon åkte. Men å andra sidan borde hon vara tacksam
för att rummet har sluppit stå tomt, det har haft sällskap av världen bästa männsika (mig alltså, vem annars?)

Jag skäller alltid på Nadi för att hon går och lägger sig när normala människor vaknar,
denna veckan har jag inte varit så mycket bättre själv. Det är något med hennes rum. .
Kanske kan det bero på att hon har internet och vi är datanördar? Nej, jag tänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0