Om man inte har magmuskler tar man i med nacken

Nu ska ni få höra vad klumpedunsen Mikkaela har gjort idag. Efter många om och men beslutade jag och Jessica oss för att vara med på mördargympan. Till en början gick det jävligt bra men sedan när vi ska ner på gräsmattan och köra styrka går det inget vidare. Situps? Inga problem för Mikkaela tänker jag och börjar ta i ända ifrån tårna. Ni kan ju själva lista ut hur det slutade. . .

Jag sträckte nacken.

Efter lite massage var jag på benen igen och slutförde passet utan armrörelser. Jag vågar inte ens drömma om hur ont nacken kommer göra i morgon. Det hade minst sagt varit en bättre ide att skaffa magmuskler istället för att lyfta nacken så man sträcker den. Men ingen är väl förvånad? Det är så typiskt Mikkaela som det bara går.

Kommentarer
Postat av: Sanja

haha Mikkaeelaa:D

2008-04-03 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0