Skaffa ALDRIG en personlig tränare

Kära läsare, kan ni vara snälla att göra både mig och er själva en stor tjänst?

Skaffa ALDRIG en personlig tränare, ni kommer garanterat att ångra er innan passet är slut.

Kort och gott, gör inte samma misstag som mig. Om ni vill komma ur sängen dagen efter. Igår körde vi mest mage och rygg, när en timme gått kände jag mig totalt slut och var beredd på att lämna gymmet. "Lilla gumman, vi har inte ens börjat än", sedan körde vi på stenhårt i ytterligare en timme. Fusk var det inte tal om då han satt och räknade, varje övning skulle göras  20 x 3, "om några veckor lägger vi på så det blir 25 x 3". Hoppas det är långt kvar tills de veckorna kommer.


Nu ska ni få höra vad som hände efter stretchingen, "ska vi köra ett pass i morgon också?". Jag började gapskratta i tron om att det var ett skämt. Det var det inte. Jag vägrade och berättade att jag skulle vara väldigt glad om jag ens kom ur sängen. Han skrattade mest och sa att jag var en duktig flicka, trots allt.


Hur jag mår idag?
Jag finner inga ord för det.

I morgon är det dags igen, hoppas han är sjuk, tyvärr känner jag på mig att han kommer vara där och köra skiten ur mig även om han så har 40 graders feber.

Kommentarer
Postat av: Paulina

hahaha låter ju underbart roligt du, ska nog undvika en sådan så att säga hahahah!
För att svara på din fråga, jag drar till New York den 29 juni!

2008-04-20 @ 10:28:00
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0