Wooow, blogg.se behagar fungera!

Kors i taket, blogg.se har börjat fungera igen efter nästan en vecka! Här sitter jag i datasalen, nyduschad och lagom sliten efter en powerwalk, jag bestämde mig för att gå på upptäcktsfärd här i Nairobi, det slutade inte så bra. Vem tänker på att memorera vart man har gått? Tillslut lyckades jag i alla fall hitta hem till skolan.

Igår var vi ute och åt på Italiensk restaurang, det var nämligen Nadis födelsedag. Grattis gumman! Vad har annars hänt det senaste? Jag har blivit lurad på 350 kronor och Forever 21 när jag skulle beställa hem ett par skor. De drog pengarna men beställningen gick inte igenom.

Jippi. Just jävlar, i helgen var jag på en strutsfarm. . Egentligen kanske man borde kalla det ett slakteri, då de slaktar strutsarna när de är åtta månader. Under tiden vi gick runt och kikade på alla strutsarna passade vår boardingförälder Louise på att prata med strutsarna "dig hade det allt blivit en fin väska av", "Snart är det du som ligger serverad på mitt köksbord". . . Förutom detta så passade många på att rida struts, tro mig, där fick man ett skratt som hette duga. . . .

Sist men inte minst, det har väl inte undgått någon att allsvenskan har dragit igång? Tro mig, ingen här på internatet har missat det. Tack vare mig!  Det är det enda jag tjatat om den senaste tiden.


-          Vet ni vad?

-         Ja, Mikkkaela, vi vet att allsvenskan drar igång på söndag och att Elfsborg möter Gais.


Tyvärr passade de givetvis på att fråga om resultatet efter matchen, vilket inte var riktigt lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0