För exakt ett år sedan var jag garanterat världens lyckligaste människa.

Idag är det ett år sedan jag
stod där på flygplatsen, på väg till andra sidan jordklotet.
Till Afrika. Där jag inte visste vad som väntade mig.
Den 25 augusti förra året påbörjade jag min resa, mitt år i Kenya.
Jag var 18 år och min dröm om Afrika skulle äntligen bli sann.
För exakt ett år sedan träffade jag mina brudar för första gången.
För exakt ett år sedan påbörjade jag det bästa året i mitt liv.

För exakt ett år sedan var jag garanterat världens lyckligaste människa.



 

Kommentarer
Postat av: Nadja

för exakt ett år sen tyckte du att jag var skitjobbig :D

2008-08-26 @ 21:29:38
URL: http://nadi.blogg.se/
Postat av: lisaa

but you will always be our African queen

2008-09-13 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0