Stureplan, vår sköna stadsdel



För två veckor sedan drog jag och Magda på road trip till Stockholm
för att hälsa på mina brudar. Det blev en minnesvärd helg.
Stoltast är jag, givetvis, över Nadja. Som verkligen tog vårat vad om att vi
tre brudar visst skulle dricka upp 5 liter vin på en kväll innan vi gick ut och gjorde stan.
Hon föll minst sagt, men hon kämpade in i det sista.
Det är vad jag kallar vänskap.

(Så ni får inte se några bilder på Nadi än,
eftersom hon inte lyckades lämna lägenheten.
Alla de fantastiska och porriga bilderna ligger på Magdas kamera,
alltså får ni se de någon annan gång. Låt oss säga om något år.)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Eller om några år, när jag inte skäms lika mkt över mina porrposer :D men ja vill se picsen, magda e seeeeg!

2008-08-25 @ 00:47:57
URL: http://nadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0