I miss the old times

Sitter och läser massa gamla blogginlägg.
Hittade bland annat det här.
Ibland undrar jag om det inte var roligare förr.
 

J U L I A säger:

jag måste ha ett vad med dig om imon, att jag inte ska göra någonting med någon kille!

Problemprinsessan.blogg.se - 6:e augusti behöver vi inga falsklegg längre Camilla wooohuuuu! säger:
haha, gärna. Då vet jag att jag vinner. Men jag måste ha ett vad med dig att inte följa med ngn på toa . .

Den som bryter mot vadet måste ge den andra två bärs. Så i morgon kommer jag garanterat få två bärs gratis. . . och jag ska ínte ge bort en enda. I morgon ska vi uppföra oss som folk . . . man kan ju i allafall försöka.
Fan, något säger mig att detta kommer sluta i katastrof.

--
Fan vilken bra dag jag hade på jobbet idag. . .
verkligen.
En minut efter jag hade slutat var jag bara tvungen att ringa Erika
som mer än gärna fikade med mig. Fika för oss innebär öl
bara att vi säger att vi ska fika istället (det ger oss inte riktigt lika dåligt samvete).
Så det blev en bärs på rådhuset. . .  "Mikkaela, en nu förhelvete. Bara en öl idag.
Nu får du fan inte lura på mig mer" (vilket jag alltid gör).
Fy fan vad gött. Det behövdes. Men 48 jävla spänn skulle de ha för en öl!
Fan mitt öldrickande ruinerar mig!
Och jag kan säga att jag minsan inte
hade råd att lura på Erika mer än en öl.
--
Klockrent:
Evelinas ex låtsades inte se henne.
Jag: Fan vad töntigt
Evelina: Ja en aning, men jag var ju så snygg att det inte var lätt att känna igen mig.
--
Dagens:
Hittade en lista på Bamses bilddagbok
och som vanligt är hon oslagbar:

(x) gått fram till en främling & frågat efter en kyss
(x) blivit tillsagd av en främling att du är söt
(x) hånglat/pussats med en polare
(?) haft sex i en ikea säng
-
Sedan började matchen och det innebar ännu mer godis och fotografering. Samt en jävla massa flummmande.
 Lova är så jävla rolig att jag får kramp så fort hon öppnar munnen. "Alltså när man skriker andra sidan är ni klara? Och sedan får svaret jajjamänsan fattas bara. . Vad är det som fattas då?" "Alltså det var jag som upptäckte Elmander, en gång när han skulle bytas in så sa jag att han är nog bra och så gjorde han mål. . ."
-

Jag saknar den tiden. Som fan


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan mikkis vad bra! jag saknar den tiden med, som faaan! :S

2008-12-26 @ 22:41:02
Postat av: Lova

saknasaknasakna

2008-12-26 @ 22:46:06
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-26 @ 22:48:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lova

saknasaknasakna

2008-12-26 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0