Jag & min fredagspojkvän<3

Gissa vart jag är? På jobbet, ovanligt, eller hur?
Igår umgicks jag med min fredagspojkvän, Magda alltså.
Det blev inte många timmars sömn i natt inte, dels för att någon skulle roa sig med att dokumentera
precis allt som hände i hans liv, via sms, ända till klockan 5 i morse.
Sedan så var jag och Magdis ovanligt flummiga,
jag blev nästan lite rädd för mig själv.

I kväll vankas det utgång. Eller ja, ett försök till utgång i alla fall.
Jag & Magda har nämligen inte kommit ut på krogen tillsammans på över ett och ett halvt år,
trots många tappra försök (jag glömde legget, Magda fick för mycket av det goda, jag fick för mycket av det goda, vi stod i kö i över en timme  utan framgång  osv. . ). Vi får väl se vart vi hamnar i natt. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0