Karatefylla/karatebakfylla

Igår vankades det fest, minst sagt.
Vi spelade clûff heeeeela kvällen, vilket innebär ett konstant shottande.
Detta har jag alltid varit kung på vilket har lett till att jag inte fått några straffshottar.
Nu, ett och en halvt senare var jag sämst. Vilket ledde till dubbelt så många shottar.
Men tro mig, nu är jag snart tillbaks på toppen igen! Hämnden är ljuv!
På något jäkla vänster kom vi faktiskt ut igår, dock blev det ju några vurpor på vägen.
 
Eftersom det blev en riktig karatefylla igår så
har jag även en karatebakfylla idag. Inte riktigt lika roligt,
men ibland tycker jag faktiskt det är rätt skönt att vakna upp med spysmak i käften
och fundera över vad i helvete som hände dagen innan.

Idag när jag vaknade så såg jag att balkongdörren stod halvöppen,
lime låg över hela bordet och det såg ut som hus i helvete.
Men det värsta är väl att jag mest blev förvånad över limen,
jag kommer då inte ihåg att vi hade någon lime.
Aja. Nu är jag snart the clüff master igen och slipper straffdrinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0