Lite finare, lite bättre.

Idag är det jag, ensam, som ställer och styr Scandics centralbokning.
Jag känner mig viktig. Tänk om inte jag hade varit här liksom, då hade ingen kunnat boka hotell
och då hade Scandic inte tjänat några pengar. Sådeså.
Jag hoppas Scandic inser min storhet.
Löneförhöjning mottages gärna.

Precis som alla andra helger så hängde jag med min fina fredagspojkvän igår.
Magda alltså. Vi kikade på Björn Gustavssons dvdn och jag höll på att dräggla ner hela soffan.
Fittirackarn vad snygg han är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Olalalalaaaa... Jag är kär i BG! Du får fan ta o leta upp honom i Stockholm nu! Hittade honom inte i Göteborg!;)



http://www.youtube.com/watch?v=ya7O1BcUTO4 Kolla kåtblicken!

2008-12-28 @ 20:53:55
Postat av: Rihcrad

OMG!!!

Det skönaste uttrycket hittils idag asså :P

"Fittirackan" säger då det:)

OMG!!!

XD

XD

XD

2009-01-07 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0