En fantastisk dag

Fittirackarn vilken trevlig dag jag hade igår.
Jag började dagen med en fantastisk frukost,
sedan bar det av till frissan. Där blev det inte mycket klippt inte, precis som planerat.
Min nya frisör lyckades även övertala mig till att köpa ett x-antal produkter. . .
Sedan blev det en promenad i ösregnet (iofs inte speciellt trevligt) till mommo och moffa,
där jag träffade min moster och världens sötaste kusiner.

Under eftermiddagen bar det av hem till Lillhagge. Lekte med henne och syrran,
som vanligt var det väldigt tevligt och mycket skratt. vi åkte till stan där jag mötte
upp min kompis Zandra som har blivit sambo (jag är fortfarande i chocktillstånd).
Efter en timmes velande bestämde vi oss för att det minsan fick bli thai till middag.

Kvällen bestod av godis och 2 1/2 men.

Fantastisk dag, med fantastiska människor.
Banne mig vad jag älskar livet.

För att fortsätta i samma anda började jag idag dagen med
levande ljus, ansiktsmask och ett bad. Jag är sannerligen en livsnjutare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0