Exklusivt: Alex talar ut. .

Som ni vet sedan tidigare blev Alex inte speciellt nöjd med sitt hår,
ni kanske trodde jag överdrev det hela. Här får ni hennes egna version om
hur nöjd hon blev med resultatet:

"Jag får en chock varje gång jag ser mig själv i spegeln just nu, var hos frisören igår för att färga mitt hår ljusare så att jag slipper färga det hela tiden. Det är omöjligt att hålla det mörkt här och med blond utväxt såg det inte supersnyggt ut, men nu... Jag ser ut som en fjortis! Frisören höll hela tiden på att prata om att nå målet och sa i slutet "we didn´t exactly reach the target". Det var en underdrift. Jag var ute efter att få min naturliga hårfärg, inte fjortisblond med organga nynser. När det var klart satt ägaren och höll för munnen. Hon fick mig i alla fall att erkänna att det inte direkt var min drömfärg och jag ska komma dit nästa lördag igen så ska hon försöka rädda mitt hår. Kan tilägga att skolans busschauför som hämtade oss frågade mig om han skulle slå frisören när han såg mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0