Godmorgon världen!

Igår var det som sagt partaj. Och ett jävla sådant.

Vi dansade som aldrig förr, uppe på scen, bland sofforna, ja överallt! När vi åkte därifrån kändes det som jag hade tagit mig ett dopp i poolen, inte lika fräscht när jag insåg att det var svett. Men det var det sannerligen värt!

  

Så vem vann (blev fullast) av oss igår?

Sorry, jag gillar inte att göra er besvikna.

Det var inte jag denna helgen heller.


Vaknade klockan åtta i morse och mådde prima ballerina, okej, nästan i alla fall.

Mina flickor gillar att sova betydligt längre så jag roade mig med att se hela första säsongen av Hey Baberiba, grannarna måste sova jävligt bra då jag skrek av skratt.


Idag ska vi ut på äventyr, det är ganska hemligt än så länge. Men ni ska få se!

Igår eftermiddag lekte jag med fina Lisa, först var vi på Toymarket och handlade massa snygga kläder, sedan var vi och fikade.


 Kära läsare,

jag har skaffat mig ett nytt beroende!

Iskaffe med mjölk och sirap. Det är farligt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0