Jag är kär, igen

'image431
Jag blir kär lite för ofta nuförtiden, jag vet.
Klänningar som denna har en tendens att få mitt hjärta att slå volter,
konstigt nog klarar ingen mänsklig varelse detta. Det är synd, det har blivit betydligt billigare då.
Denna fantastiska prinsessklänning och jag hade fått så många fina minnen tillsammans,
vi hade varit på äventyr varje dag.
Jag skulle ha den på skogspromenader, när jag lekte med mina vänner, på krogen,
på picknickar, bakisdagar, den hade fått följa med mig överallt. Vi skulle vara ett vinnande team.
Det sägs att olycklig kärlek tillslut går över,
men jag har svårt att tro att mitt hjärta kommer sluta älska denna fantastiska gräddbakelse.

Därför ska jag leva på nudlar den kommande månaden,
sedan ska jag och denna fantastiska skapelse erövra världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0