Lyx lördag

Jag har fortfarande inte berättat vad jag och mina små flickor hittade på i lördags. Vi hade skönhets dag, inte för att vi behöver bli snyggare, men vi ville bara utöka vårt försprång lite. För min del blev det pedikyr, massage och klippning. Numera är mitt hår väldigt kort och jag låter aldrig mer någon Kenyan klippa mitt hår.


Det var helt jävla underbart att sitta där och bara bli ompysslad, jag kände mig som en riktig stjärna (det gör jag i och för sig ganska ofta), salongen spelade dessutom sjukt bra musik så det var lite svårt att sitta still. När man satt där som bäst fick man även beställa hur mycket dricka man ville. Mitt kalas gick på 195 kronor, det lär bli många besök framöver!


Nadi gjorde manikyr och färgade håret. Medan jag satt och njöt med en tidning satt hon och pratade oavbrutet med hon som tog hand om henne. Det är så typiskt Nadi. Sötnos. Alexandra skulle bli blond. Det blev inte som väntat. Det är bara jag som tycker det är snyggt. Hon vägrar vara med på kort och därför får ni inga bilder som jag tidigare lovat.  Alex hår blev (tydligen) så illa att vi ska dit i helgen igen och så ska ägaren göra om allt, förhoppningsvis gratis. Själv ska jag på manikyr och fixa ögonbrynen.


Lyxlivet är verkligen något för mig.

Man måste få unna sig lite. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0