Mikka & Nadi flummar till det

Just nu befinner sig Nadi på flygplatsen för att hämta hit sin pojkvän P3. Det ska bli väldigt kul att träffa honom, tyvärr verkar det som han är lite rädd för mig, men jag förstår honom faktiskt! För en gångs skull ska jag försöka skärpa till mig och bete mig som folk. Vi får väl se hur det går.


Idag har jag & Nadi varit lika urflippade som vanligt. Vi kikade på Hey Baberiba och efter varje scen säger jag: "Fy faaaan vad bra de är!". Numera nickar bara Nadi som svar. De senaste tre dagarna har vi hunnit med över tre säsonger. . Vi har även roat oss med att låsa in Alex på hennes rum idag. Som sagt, vi är inte som alla andra.


Hoppas taxin kör i en jävla fart från flygplatsen jag förväntar mig nämligen att P3 har med sig en tidning till mig, okej till Nadi, i annat fall så får han inte bo vägg i vägg med mig. Det är en sak som är säker!


Hör och häpna förresten, det är fredag och Mikkaela ska vara hemma. Det var ett tag sedan, men i morgon bitti ska vi åka och bli ompysslade igen, efter det bojkottar jag & Jess melodifestivalen och går ut och skakar våra rumpor istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0