Minnen från underbara stunder, men underbara människor

image441image442
Jag & Paulina (klasskompis från Bäckäng)                 Ibland tog jag & WannabeLasse kundvagn till matcherna
image443image444
jag & min älskade Camilla <3                                               Det finns bara en sak att säga: Big mama!
image445
Klasskompisarna från 9an, vi ägde högstadiet, vi äger fortfarande.
Underbara människor, vissa kommer jag aldrig släppa taget om.
image446image447
Winnerbäck, Huskvarna 2006                                                     Me, myself and I
image448
Delar av min klass i Sverige <3
image449
Jag & Emma på Winnerbäck i  Huskvarna
image450
Winnerbäck<3

Kommentarer
Postat av: Sanja

Lite Big Mama flumm hade suttit fint! :)

2008-02-28 @ 19:14:59
Postat av: Emma

Åh, älskade Mikkaela. Jag har tänkt på dig så mycket på sistonde och inte riktigt vågat gå in på din blogg och läsa för att jag saknar dig så mycket att jag trott att jag ska börja gråta. Men nu kunde jag inte hålla mig, och då har du lagt upp en bild på dig och mig. Gud, vad jag saknar dig. Huskvarna, Jag frös fastän det var Augusti, det var Eriks begravning samma dag, jag minns att jag grät men jag brydde mig inte. För jag hade dig. Jag minns att jag kände mig så tråkig och misslyckad, för jag ville ge dig samma glädje som du gav mig. Önskar att vi hade haft mer tid före du åkte till Kenya.

Glöm mig inte.

2008-02-29 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0