Noveller, apor och bio

Idag har jag haft en bra, Jess tvingade upp mig i morse redan vid halv åtta, vilket jag har beordrat henne. Under hela förmiddagen satt jag och skrev noveller till mitt projektarbete. Idag fick vi nya scheman, numera är jag ledig både måndagar och torsdagar, vilket jag verkligen inte har något emot. På tisdagar, onsdagar och fredagar går jag två timmar i skolan, det är fett najs.

Under eftermiddagen låg vi vid poolen och solade, för en stund sedan kom Jess in i ren panik "herregud, herregud, herregud, det är en apa utanför, den var en meter ifrån mig när jag satt ute med datorn och den tänkte hoppa på mig". Jag skrattade typ halvt ihjäl mig, hallå, en liten jävla apa. Sedan när jag går ut och kollar så är apan fan lika stor som en gorilla. Då slutade jag skratta.

Nej, nu är det bio som gäller. .
Vi ska se Ps, I Love You
fem spänn på att jag kommer lipa.

Förresten, är det inte rätt illa när ens stockholmsvänner säger
till mig som är Boråsare, att jag har börjat prata som brudarna på Stureplan?
Då har det gått för långt. Äh, Stockholm i mitt hjärta eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0