Om allt & inget

image404
Svullon efter trerätters . . .

Jag vet, dålig uppdatering nu igen! Alla <3-ans dag ska jag skriva mer om när Jess har gett mig bilderna. Det var i alla fall en fin kväll med kärleksprat. Helgen var lugn, alldeles för lugn för min smak.
Jag vill gå ut och dansa,
släppa loss,
vakna med spysmak i käften och känna att jag lever.


I fredags var vi på bio och såg 27 dresses, väldigt bra film och jag såg mitt kommande liv spelas upp framför mig, det medförde allt lite ångest. Men sånt är livet. I lördag var det dags för melodifestivalen, mina ögon har aldrig skådat något sämre. Fittirackarn vad jag satt och garvade genom hela showen, allt var bara så otroligt dåligt. Men för första gången under mina 18 år här på jorden, lyckades svenska folket förvåna mig rejält, Carola gick som sagt till andra chansen och ingen kan ha blivit lika glad som jag och Alex.


Det blev väldigt mycket flötande under helgen. . som vanligt. Jag, Nadi och P3 var även på Massaimarknaden och gjorde av med alldeles för mycket pengar, även det precis som vanligt.


Idag har jag varit ute på äventyr. Jag började dagen med att spela tennis mot väggen, kände mig fan som Björn borg i sina bästa dar. Efter middagen gick jag ut och promenerade, jag har faktiskt inte en jävla aning om vart jag var, men underbart var det. Den kenyanska naturen är verkligen fantastisk. Jag vet inte hur många kenyaner jag såg ligga i gräset och bara vila, njuta av nuet. . som sagt, No Hurry In Africa!


Under eftermiddagen gick jag till mitt favoritcafé och drack världens godaste iskaffe, läste om folkmorden i Rwanda, om situationen mellan Israel och Palestina, passade även på att läsa lite religion och Emil i Lönneberga på engelska också. Det är verkligen så härligt att bara läsa för att man vill, inte för att man måste.


För övrigt har jag en jävla Elfsborgsabstinens för tillfället,
 jag tror snart mina grannar blir tokiga på mig.
Fast det är klart, de är rätt vana vid mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0