Tennisproffs, god mat och alla <3-ans dag kort

Idag är jag (än så länge) på ett väldigt bra humör,
jag började dagen med att ge mig själv en omgång i tennis.
Jag var som vanligt grym! Kanske borde jag satsa på att bli tennisproffs,
jag menar, hur svårt kan det va?

Fick världens godaste sallad till lunch beståend av tomat, gurka, lök och chili,

givetvis fick vi även ris och köttgryta. Efter lunchen
lossnade äntligen min skrivkramp som suttit i så länge jag kan minnas,                                                                                   vilket resulterade i tre dikter.
Nej, ni kommer inte få läsa dem!

För bara en stund sedan fick jag ett rosa kuvert med ett väldigt
fint alla <3-ans dag kort från min hora. Det gjorde givetvis min dag ännu bättre,
jag älskar post och jag älskar Elly.

Om en timme så bär det av ut till det såkallade stallet,
det ska bli så jävla härligt att få skumpa runt lite på hästryggen.
Det gör jag alldeles för sällan nuförtiden.

Som sagt, dagen har hittills varit bra.
Men den skulle vara ännu bättre om jag kunde gå till Java och köpa mig en Iskaffe
och en kaka.

Men den som inga pengar har,
får utan kaffe va.

Något säger mig att jag kommer vara på ett väldigt dåligt humör i kväll.
Mikkaela utan koffein är som djävulen själv. Stackars grannar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0