2 0 0 7 - The Best Time Of My Life

image332
År 2007 är över och jag finner inga tillräckligt bra ord för att kunna beskriva det.
2007 var året då allt gick rätt, det var helt enkelt mitt år. Jag har haft The Best Time Of My Life
 och jag hoppas 2008 blir lika bra
men jag är tveksam om det kan bli bättre.
Just nu är mitt liv helt oslagbart.

2007 var året då jag flyttade till Kenya, jag började jobba som ridlärare,
fyllde arton och fick gå ut lagligt. Just jävlar jag tog ju körkort också, trots att jag aldrig men ändå.
Jag träffade fantastiska människor både i Kenya och Sverige.

Halva (minst) 2008 kommer jag bo i Kenya, det är äntligen(?) dags att ta studenten.
Helt ärligt så har jag ingen jävla aning om vad som händer, men jag ska leva livet varje minut.
Jag ska göra allt för att 2008 ska bli lika bra som 2007 har varit.

Sist men inte minst: Mina nyårslöften?
om jag anser att en förändring bör göras gör jag den oavsett datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0