Andreas made my day !

Mikkaela säger:

Hur var det på jobbet igår?

Andreas - säger:

jo då kul som tusan

Andreas - säger:

men idag känns det som man är bakfull som fan

Mikkaela säger:

häärligt

Mikkaela säger:

haha för att du lekt så?

Andreas - säger:

näe

Andreas - säger:

för att jag varit med annica hela natten

Mikkaela säger:

söpit te ett ?

Andreas - säger:

näe fan heller

Andreas - säger:

men de känndes som man supit som fan


Andreas - säger:

Annica kör tidningar mitt i natten

Andreas - säger:

och jag har lovat sen i somras att jag skulle åka med en gång

Andreas - säger:

så åksjuk som jag blev i natt har jag aldrig varit i hela mitt liv

Andreas - säger:

här hade jag tänkt ha en trevlig natt med fika och kaffe

Andreas - säger:

höll på och spy bara jag tänkte på mat

jag fick fan gå ut på esplanaden och gå

Andreas - säger:

luktade ju ffs trycksvärta i hela jävla bilen

Andreas - säger:

Men fatta, man mår skit illa. upp och ner för trottoarerna med en jävla biljävel, sen ska kan man ju köra fort som tusan också, eftersom det inte är ngn trafik

Mikkaela säger:

 ska du åka med snart igen?

Andreas - säger:

ALDRIG I LIVET!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag bjuder på den ;)

2008-01-24 @ 15:59:30
URL: http://iseeu.blogg.se
Postat av: bownii

bor du i kenya?

2008-01-24 @ 20:36:29
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0