Bara för att jag har nya tänder. . .

Idag har jag fått nya tänder, nästan i allafall. .
mina huggtänder liknar mer eller mindre vanliga tänder och givetvis kan jag inte sluta le. Vänta bara tills nästan gång någon plockar fram en kamera då är det jag som står där men världens största leende och visar mina snygga tänder. Som ni märker är jag väldigt stolt. Under eftermiddagen har jag ringt runt till nästan varenda kotte jag känner och berättat om denna stora händelse, svaret hos 99%: "jag har aldrig sett att du har något fel på dina tänder". Men det är nog som min vapendragare Magda sa "de måste ha vant sig", hon märkte åtminstonde en väldigt stor skillnad när jag kom inspringande på hennes jobb och visade titta, titta, TITTA!

07:30 i morse slog jag och min förre klasskamrat Liza följe till min föredetta skola, Bäckäng. Jag skulle väl inte kalla det ett kärt återseende, under de 2 timmarna jag var där höll jag mer eller mindre på att avlida av tristess. Givetvis var det väldigt kul att träffa alla, men fittirackarn rent utsagt vilka tråkiga lektioner. Jag trivdes faktiskt väldigt bra på Bäckäng de två åren jag gick där, men då visste jag inte bättre, det vet jag nu opch jag kan säga att jag är så jävla förbannat glad att jag aldrig mer kommer ha en endaste lektion där! 

Framåt lunch träffade jag Sara, det hela resulterade i att vi käkade Thai, återigen höll åtminstonde jag på att rulla ut ur resturangen. Jag är verkligen bra på att proppa i mig, det skulle verkligen inte förvåna mig om jag var bäst i världen på det. Tänk vad rik jag hade varit om man hade kunnat tjäna pengar på det, typ åka runt och turnera, visa mina fans hur man vräker i sig.

Under kvällen har jag och mammsy varit och hälsat på världens sötaste kusin och hans föräldrar. Han är väldigt söt, min kusin Emrik, man ser tydligt att han har fått mina drag. Under tiden vi hälsade på roade han sig mest med att hoppa på golvet, till slut sa grannen att hennes lampor dinglade i taket. Jävla kärring. Hon borde ha bott granne med mig på den tiden då jag hoppade hopprep med träskor på, då hade hon nog aldrig klagat igen!

Nu är jag på dåligt humör och tänker sova,
livet utan cola tar musten ur mig.
En sak är säker, om (när) jag lyckas bli fri från detta jävla helvetet
återvänder jag aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0