Den stora svarta sorgen

I ett x-antal dagar har jag undrat hur det har gått för mina vänner i slummen,
lever de? Har de mat? Har deras hur brunnit ner? Vart ifrån får de sin inkomst nu?
Nyss fick jag reda på hur det gått för kvinnorgruppen jag volentärarbetar på. . .

Gabriel: "Glömde tillägga ytterligare en tråkig nyhet. De aidssmittade kvinnorna och deras lilla skjul i Kibera med pärlor osv har tyvärr förstörts under upploppen. Jag förstod inte av Francis om det brunnit upp eller bara plundrats och slagits sönder".

Det är så orättvist,
som om de inte har nog med bekymmer.

image301image300
Jag & Jessica tillsammans med några av kvinnorna.
Det kännas så overkligt, vi som skulle besöka dem på fredag. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0