Fredagens demonstrationer

Igår var det sista dagen Odingas anhängare skulle demonstrera,
vi får väl se hur det blir med den saken. Hur som helst var det inte speciellt lugnt i Kibera. I morse när jag öppnade tidningen kunde man se att de har förstört hela järnvägsrälsen som i vanliga fall går rakt igenom Kibera. Detta kommer innebära stora problem eftersom det mer eller inte mindre inte finns någon annan räls.
De kenyanska tidningarna uppger att 16 människor blev skjutna och att 4 stycken dödades i Kibera igår, en av dem var en 15 årig flicka. . .

Trots detta fick vi faktiskt åka till två stora köpcentrum igår, det var härligt att bara komma utanför murarna lite, även om vi hela tiden färdades i buss. Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat hålla riktigt bra i mina pengar. Igår köpte jag endast världens snyggaste trosor. Det blev tyvärr ingen utgång under kvällen, vilket är förståligt, men vi hade förbannat kul ändå, men det får ni läsa om i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser att det blivit lite knas med låten som vi fixade. Blir liksom en lite spelare på förstasidan, högst upp på sidan istället för att... ja du kanske förstår. Jag jobbar med en lösning på problemet.

2008-01-19 @ 21:12:10
URL: http://iseeu.blogg.se
Postat av: lovis

ojoj, det här lät ju inte särskilt bra..
hur är det med dig annars ? =)
Vi måste höras lite närmare under veckan!
Pusspusss

2008-01-20 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0